Pont del carrer Mühlberg, 1991

Vista general del pont de Mühlberg durant el seu procés d’instal·lació. El 1991, el carrer de Mühlberg recuperarà el traçat original mitjançant un pont militar de 70 metres que salva el gran esvoranc de la pedrera de Can baró.
Pont del carrer Mühlberg, 1991

Vista general del procés d’instal·lació del pont de Mühlberg. El 1991, el carrer de Mühlberg recuperarà el traçat original mitjançant un pont militar de 70 metres que salva el gran esvoranc de la pedrera de Can baró.
Pont del carrer Mühlberg, 1991

Treballadors durant la construcció del pont de Mühlberg. El 1991, el carrer de Mühlberg recuperarà el traçat original mitjançant un pont militar de 70 metres que salva el gran esvoranc de la pedrera de Can baró.
Carrer de Francesc Alegre, 1986

Carrer Francesc Alegre amb carrer Budapest. Es pot apreciar que part de les barraques que s’enfilaven pel turó de la Rovira ja s’han enderrocat.
Carrer Francesc Alegre, 1986

Carrer Francesc Alegre amb carrer Budapest, després d’una nevada amb el paviment gelat, 1986
Barraques al turó de la Rovira, anys 70

Barraques al turó de la Rovira, a tocar de la pedrera de Can Baró.
Barraques al turó de la Rovira, 1976

Barraques que s’enfilen pel turó de la Rovira, entre la pedrera de Can Baró i les bateries antiaèries.
Barraques al turó de la Rovira, 1976

Barraques al turó de la Rovira, a tocar de la pedrera de Can Baró i del carrer Francesc Alegre.
Barraques al turó de la Rovira, 1976

Barraques al turó de la Rovira, a tocar de la pedrera de Can Baró.
Barraques al turó de la Rovira, 1976

Barraques al turó de la Rovira, 1976. Al cim, darrere el gran eucaliptus, Can Bassols.